poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Pytanie do Was.

Hej :)

Zaczęłam się zastanawiać, czy nie powinnam usunąć tego bloga. Wczoraj, jakaś dziewczyna zaczęła tłumaczyć  to opowiadanie tutaj: http://1st-tlumaczenie.blogspot.com/ (wiedząc, że ja również je tłumaczę). Czuję się dziwnie przez to i zastanawiam się, czy jest sens to dalej ciągnąć. Wiem, ja zaczęłam to tłumaczyć pierwsza, ale to nie zmienia faktu, że teraz czuję, jakbym miała na sobie jakąś presję co do tłumaczenia kolejnych rozdziałów. I tutaj pojawia się pytanie do Was. Jak myślicie, co powinnam zrobić? Odpuścić to opowiadanie - no bo nie ma sensu, żeby dwie osoby je tłumaczyły - i zająć się tłumaczeniem czegoś innego (też by to było jakieś opowiadanie z Justinem) a Wy byście sobie dokończyły czytanie jej tłumaczenia (bo raczej nie zamierza z niego zrezygnować)? A może nie zważać na tego drugiego bloga i to kontynuować? Proszę, pomóżcie mi i napiszcie swoją opinię w komentarzach. To bardzo mi pomoże :)

Swaggie. x

23 komentarze:

  1. Twoje tłumaczenie jest o wiele lepsze niż jej xD Ona wpieprzyła się nie wiadomo po co ;/ Oczywiście tłumacz dalej, a nią się nie przejmuj bo ty jesteś lepsza ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje tłumacznie jest lepsze, nie przejmuj się tamtym blogiem i tłumacz dalej! ♥
    ja nie mam zamiaru, czytać jej bloga, tylko Twój <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tlumacz dalej. Bez sensu, po co ona to zaczęła tlumaczyc lol. TŁUMACZ DALEJ BO ROBISZ TO SWIETNIE. @gliceJ

    OdpowiedzUsuń
  4. Tłumacz dalej :)
    @BeatriceBeata

    OdpowiedzUsuń
  5. Tłumacz dalej. Już nie mogę się doczekać następnego rozdziału.<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro wiedziała, że tłumaczysz to nie powinna się tak zachować. Tłumacz dalej, ty to zaczęłaś, nie ona. xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Tlumacz dalej. Zaczelam czytac u Ciebie i u Ciebie zamierzam skonczyc czytac. Ona zachowała się chamsko i nie omieszkam napisać do niej. :) Nie czuj zadnej presji, po prostu rob swoje na tym blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hej, nie przestawaj, nie poddawaj się. Ja chcę czytać TWOJE tłumaczenie, nie jej :) Never give up!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tłumacz to opowiadanie, ale fajnie by było, gdybyś zaczęła tłumaczyć też inne, o Justinie :) Ale to tylko twój wybór, jak chcesz. Tak czy inaczej, nie porzucaj tego opowiadania, jest serio dobrze tłumaczone ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tłumacz dalej! :)

    @louehandharry

    OdpowiedzUsuń
  11. tłumacz dalej!<3 proszę.:)

    @Michaelowax3

    OdpowiedzUsuń
  12. tłumacz dalej, moim zdaniem to trochę bezczelne zaczynać tłumaczenie bloga, wtedy kiedy inna osoba już go tłumaczy ale ok. Twoje podoba mi się bardziej, nie usuwaj :)
    @luuvbieber

    OdpowiedzUsuń
  13. tlumacz dalej. Ty byłaś pierwsza więc sądzę, że ty powinnaś to tłumaczyć. I nie martw się. Ja zostaje tutaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierdol ją tlumacz dalej. my wolimy twoje tłumaczenie *__* <3 @BlueBelieber6

    OdpowiedzUsuń
  15. TAK HEJTUJECIE TĄ DRUGĄ TŁUMACZKĘ, A WCALE NIE WIECIE, ŻE W MOMENCIE KIEDY PYTAŁA AUTORKĘ O POZWOLENIE NA TŁUMACZENIE, ONA NIE WIEDZIAŁA ŻE TO OPOWIADANIE JEST JUŻ TŁUMACZONE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale autorka jej napisała, że to opowiadanie ma już tłumaczenie a ona i tak się tego podjęła. Nikt tu nie chce jej hejtować :) Już sobie z nią wszystko wyjaśniłam :)

      Swaggie. x

      Usuń
  16. Twoje tłumaczenie jest świetne :) pamiętaj, zawsze należy kończyć to co się zaczęło. Nie zważaj na to że ona tłumaczy to opowiadanie. Po pierwsze jesteś lepsza a po drugie byłaś pierwsza :) nie poddawaj się i dalej rób swoje:) pozdrawiam i życzę wytrwałości :) @irresistible_66

    OdpowiedzUsuń
  17. Ty zaczęłas, ty dokończysz ;) Ja tam będe u Ciebie czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. OCZYWISCIE ŻE MASZ TY TŁUMACZYC
    przestań się nią przejmować, jesteś cudowna w tym co robisz! :D troche więcej wiary w siebie,kochana
    jest super: D

    OdpowiedzUsuń
  19. Tłumacz dalej :* :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tłumacz dalej! robisz to naprawdę świetnie! :) xx
    a tamtej też nie hejtujcie....podziwiam obie bo nie umiałabym tłumaczyć, tak pięknie pisać to :)
    POZDRAWIAM <3

    OdpowiedzUsuń