środa, 10 kwietnia 2013

Wprowadzenie

Cześć!
Blog, na którym jesteście będzie poświęcony tłumaczeniu opowiadania 'Always Here' pisanego przez Cassie Chassey
Ten fanfiction składa się z trzech części:
* 1st
* 2nd Chances
* 3rd Time's The Charm
Opowiadanie znalazłam kilka dni temu na stronie JBFF, przeczytałam i bardzo mi się spodobało. Zdając sobie sprawę, że nie wszyscy mają możliwość czytania po angielsku, zdecydowałam się, by je przetłumaczyć. Jeżeli będziecie mieli jakiekolwiek komentarze, uwagi bądź opinie na temat tłumaczenia - piszcie, a wezmę je pod uwagę :) 
Mam nadzieję, że opowiadanie spodoba Wam się tak bardzo jak mnie się spodobało :)

ŻADEN Z PUBLIKOWANYCH TUTAJ ROZDZIAŁÓW NIE JEST MOJĄ TWÓRCZOŚCIĄ. 
JA JEDYNIE TO WSZYSTKO TŁUMACZĘ.

Autorka wyraziła zgodę na tłumaczenie.

W razie pytań : 

Życzę miłego czytania :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz